Realizujemy szkolenia dla topowych marek w Polsce i na świecie
Minimum 80% czasu, to ćwiczenia służące wykształceniu nowych umiejętności i przekuciu teorii w praktykę.
Przykładowe opinie

„(…) po szkoleniu pracowały zdecydowanie lepiej niż wcześniej.
Jesteśmy jak najbardziej zadowoleni z efektów szkolenia”
Czerwiec 2013
Po czterech trzech równoległych szkoleniach 120 pracowników Marlboro.


„(…)Podczas przygotowywania projektu oraz przeprowadzanych szkoleń, w których łącznie bierze udział ok 200 osób, wykazał się dużym profesjonalizmem oraz zaangażowaniem.
Pan Olaf w czasie dotychczasowej współpracy dał się poznać, jako profesjonalny partner w biznesie. Satysfakcja z dotychczasowej współpracy pozwala mi rekomendować pana Olafa jako rzetelnego i solidnego partnera do realizacji przedsięwzięć obejmujących szkolenia z zakresu komunikacji i rozwoju umiejętności miękkich.”
Współpraca w zakresie m.in. szkoleń od 2013 r.
„Zadowoleni ze współpracy z trenerem Olafem Sawajnerem przy realizacji wcześniejszych projektów szkoleniowych na terenie Uniwersytety Kardynała Stefana Wyszyńskiego (…) Trener nie tylko, nie zawiódł naszych oczekiwań, ale ponownie podniósł jeszcze bardziej poprzeczkę” Uczestnicy szkolenia byli bardzo zadowoleni z konkretnych i prostych metod, które mogą wcielić w życie, by uzyskać to, na czym im zależy. Każdy z uczestników wyszedł z konkretnym planem(…).
Dlatego ponownie pragniemy polecić Pana Olafa Sawajnera, jako profesjonalnego trenera zainteresowanym uczelniom, instytucjom i firmom. To inwestycja, która się opłaca.
Angażujące autorskie gry szkoleniowe dopasowane do profilu szkolenia...
PRZYKŁADOWE REALIZACJE PROJEKTÓW DLA KLIENTÓW
Lindab/Astron

Philip Morris International (Marlboro, L&M)
Realizacja łącząca szkolenia i projekty HR. Przeprowadzono:
-> Serię audytów i szkoleń pilotażowych (wraz z Assessment Center)

Brown-Forman (Jack Daniel's, Finlandia)

Dla Brown-Forman (Jack Daniel’s i Finlandia): Projektowanie i realizacja trzech równoległych szkoleń dla 80 doradców Brown-Forman oraz szkolenia przy cyklicznych akcjach na danych markach (urodziny Jack Daniel’s). Zakres tematyczny: sprzedaż, negocjacje, komunikacja, umiejętności miękkie, praca nad wizerunkiem, budowa autorytetu, umiejętności prezentacyjne, wywieranie wpływu. Zaangażowanych 3 trenerów.
Jack Daniel's

Realizacje szkoleń dla marki Jack Daniel’s.
Szkolenia cykliczne dla grup od 20 do 80 osób.
Liczba zaangażowanych trenerów 1-3.
Rozpoczęcie współpracy: 2014
Zakres tematyczny: prezentacja, wystąpienia publiczne, komunikacja werbalna i niewerbalna, wywieranie wpływu, praca w oparciu o psychologię emocji oraz psychologię sportu w zakresie pracy z emocjami.
DIAGEO (Smirnoff, Johny Walker)

Realizacja dla kilkudziesięciu przedstawicieli jednego z liderów rynku branży alkoholowej z zakresu prezentacji, wystąpień publicznych, perswazji i rozwiązywania konfliktów.
Royal Productions (Prada, Paco Rabanne)

Dla Royal Productions (Prada, Paco Rabanne) – szkolenie 40 przedstawicieli z zakresu sprzedaży, komunikacji niewerbalnej, werbalnej, negocjacji i wywierania wpływu.