Dla biznesu l l Dla Ciebie

Obsługa klienta: prosty trik, który zaoszczędzi wrzodów.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Scena niczym z horroru: recepcja przy której stoi na oko 40 letni mężczyzna. Stoi, to złe określenie, bo emocje, a mówiąc wprost „wkurw” rzuca nim w lewo i w prawo. Wydziera się na recepcjonistkę, jakby to od niej zależało jakie procedury obowiązują w hotelu… ten sam facet dzisiaj spokojnie zje kolację z żoną i utuli swoją małą córeczkę do snu opowiadając jej bajkę. Gdyby zobaczył, to co widzę w chwili obecnej stojąc pięć metrów od recepcji postukałby się w głowę lub zareagował, tak jak za chwilę ja to zrobię…

 

...w emocjach często przekraczamy granice.

To codzienność pracowników customer service. Obsługa klienta, to działy w których rotacja pracowników jest ogromna, stres potrafi sięgać zenitu, a wypalenie zawodowe wraz z wrzodami żołądka pojawić szybciej niż skarbówka przy nieopłaconym podatku…

 

Porozmawiajmy więc o obsłudze klienta i sposobie, który może wpłynąć na zredukowanie negatywnych emocji, fluktuacji pracowników i trochę „normalnego” życia ludzi z CS:

 

A jeżeli… spodobał Ci się ten materiał, to zawsze możesz udostępnić i zostawić komentarz, bym wiedział, że doceniasz to co robię. Będzie to też informacja dla mnie, bym tworzył dalej nagrania, z których inni mogą korzystać :)
ZAPIS DO STREFY WIEDZY TUTAJ - by mieć dostęp do wszystkich materiałów.
Dzięki, że jesteś z nami i do zobaczenia ponownie za parę dni!

© 2024 Wszystkie prawa do treści zastrzeżone Grande Cru Sp. z o.o. KRS: 0000404083 NIP: 5291798719 Nadarzyńska 8; 05-822 Milanówek w trakcie zmiany adresu rejestrowego na Walewska 2/21 04-017 Warszawa