Dla biznesu l l Dla Ciebie

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Tęskniliście? Spragnieni nowych skutecznych metod opartych o przykłady biznesowe, które będziesz mógł lub mogła wykorzystać w praktyce? Jeżeli nie – to śmiało zamknij tę stronę! :P

Jeżeli jednak chcesz posłuchać, jak możesz wpłynąć na zwiększenie sprzedaży, to odpalaj najnowszy materiał, w którym dowiesz się czym jest Efekt szczeniaczka i jak przełożyć go na budowanie wartości swoich produktów i usług, a w konsekwencji zarabiać dużo więcej!

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Czy deadliny nie żyją? Jak zabezpieczyć się przed przestrzeganiem kontraktu na szkoleniu i w regulaminach? Dlaczego trzeciego dnia szkolenia możesz mieć pijanych uczestników na sali? Jak się przed tym zabezpieczyć? Jak uniknąć "strzelania" w prowadzącego i sabotowania szkolenia przez "ekspertów" na sali... jak wyprzedzać argumentację słuchaczy? To i wiele więcej znajdziesz w drugiej części recenzji książki i dodatkowych wskazówkach, które przygotowałem dla Ciebie.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

„Ola!” …w Hiszpanii często oglądam się za siebie, gdy słyszę lokalne „Witaj!”, bo mózg lubi płatać figle…

...czy ktoś mnie wołał? Słyszałem przecież „Olaf!”…Naturalny uśmiech z jakim to mówią i bijące od niego pozytywne nastawienie od razu sprawia, że człowiek czuje się lepiej, więc i ja w tym materiale przesyłam trochę pozytywnej energii na ekran Twojego smartphona lub komputera!

Previous Next

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wiesz pewnie czym jest efekt pierwszeństwa (w skrócie: zapamiętujemy pierwsze informacje), efekt świeżości (zapamiętujemy ostatnie informacje) i efekt pierwszego wrażenia…

Wiesz też, że zaczynając swoje wystąpienie dobrze zbudować autorytet, podać marki, firmy z którymi współpracowaliśmy, ale jak to zrobić w sposób ciekawy? Niekonwencjonalny? Wykorzystać nietypową metaforę, tak by zapaść w pamięć naszego odbiorcy?

© 2022 Wszystkie prawa do treści zastrzeżone Grande Cru Sp. z o.o. KRS: 0000404083 NIP: 5291798719 Nadarzyńska 8; 05-822 Milanówek w trakcie zmiany adresu rejestrowego na Walewska 2/21 04-017 Warszawa