Szkolenie realizowane na kilkaset osób dla dyrektorów i managerów regionalnych z całej Europy na nietypowych obiektach jak np. stadion we Wrocławiu, gdzie rozgrywane były mecze Euro (szkolenie nowoczesny wymiar sprzedaży/negocjacji) – szkolenie symultanicznie tłumaczone na 7 języków dotyczące negocjacji i sprzedaży długoterminowych produktów wysoko angażujących (o wartości powyżej 2 mln euro). Grupa Lindab zatrudniająca pracowników w 32 krajach notowana jest na giełdzie w Sztokholmie (Nasdaq OMX Stock Exhange), w której w skład wchodzi firma Astron – europejski lider w dziedzinie konstrukcji stalowych, z ponad 50-letnim doświadczeniem i sprzedaży ponad 50 milionów m² budynków dla klientów w całej Europie w tym Prosche, Lexus, Audi, Lamborghini.
Dla Brown-Forman (Jack Daniel’s i Finlandia): Projektowanie i realizacja trzech równoległych szkoleń dla 80 doradców Brown-Forman oraz szkolenia przy cyklicznych akcjach na danych markach (urodziny Jack Daniel’s).
Zakres tematyczny: sprzedaż, negocjacje, komunikacja, umiejętności miękkie, praca nad wizerunkiem, budowa autorytetu, umiejętności prezentacyjne, wywieranie wpływu. Zaangażowanych 3 trenerów.
Realizacje szkoleń dla marki Jack Daniel’s. Szkolenia cykliczne dla grup od 20 do 80 osób. Liczba zaangażowanych trenerów 1-3. Rozpoczęcie współpracy: 2014 Zakres tematyczny: prezentacja, wystąpienia publiczne, komunikacja werbalna i niewerbalna, wywieranie wpływu, praca w oparciu o psychologię emocji oraz psychologię sportu w zakresie pracy z emocjami.
Realizacja dla kilkudziesięciu przedstawicieli jednego z liderów rynku branży alkoholowej z zakresu prezentacji, wystąpień publicznych, perswazji i rozwiązywania konfliktów.
Dla Royal Productions (Prada, Paco Rabanne) – szkolenie 40 przedstawicieli z zakresu sprzedaży, komunikacji niewerbalnej, werbalnej, negocjacji i wywierania wpływu.