KURS ŁUKASZA BIELIŃSKIEGO EKSPERTA FORBESA

PROFESJONALNY TRENER
Ucz się od najlepszych, Twoim trenerem będzie: Łukasz Bieliński ekspert Forbes. Zaawansowany Master NLP. Jako trener szkolił m.in.: ING, Nordea Bank, NIKON, Efect, Black Red White, Philip Morris, Profital, Royal, Scotts. Udzielał wykładów na pięciu uniwersytetach i szkołach wyższych. Doświadczony coach sprzedaży.
ZOBACZ FRAGMENT
Kurs składa się z 11 rozbudowanych modułów podzielonych na przystępne porcje materiałów + ćwiczeń w ponad 50 odcinkach.
Każdy moduł zawiera przygotowane ćwiczenia. Kurs stanowi odpowiednik kilkudniowego szkolenia stacjonarnego.
Każdy moduł zawiera przygotowane ćwiczenia. Kurs stanowi odpowiednik kilkudniowego szkolenia stacjonarnego.
Arkana rozmów handlowych i biznesowych przypominają miejscami partię szachów. Zasiadając do stołu niezależnie czy są to negocjacje, rozmowy z partnerami biznesowymi, czy potencjalnymi klientami - trzeba być dobrze przygotowanym, czytać ruchy oponenta i obierać właściwą strategię.
MODUŁY I RAMOWY PLAN KURSU
W czasie kursu przejdziesz przez 11 rozbudowanych modułów (ponad 50 odcinków) rozszerzonych o dodatkowe ćwiczenia, które pomogą wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Zobacz, co na Ciebie czeka:
SKUTECZNE NARZĘDZIA
Kurs, to nie książka, która po przeczytaniu wyląduje na półce. Prezentowane metody i narzędzia bazują na badaniach naukowych oraz zostały przetestowane przez praktyków i przedstawione wraz z ćwiczeniami.
MODUŁ I: Spotkania biznesowe i sprzedażowe
Dowiesz się, jak otwierać i prowadzić spotkania handlowe.
01
02
MODUŁ II: Potrzeby klientów
Poznasz konkretne metody sprawdzania potrzeb swoich partnerów biznesowych.
MODUŁ III: Cold Diall-up strategies
Poznaj skuteczne metody telefonowania na zimno do nowych klientów.
03
04
MODUŁ IV: Efektywne strategie komunikacji
Dowiedz się jak usprawnić komunikację, nie tylko biznesową.
MODUŁ V: Proces decyzyjny
Porozmawiajmy o pieniądzach, czyli jak i kiedy przejść do rozmowy o budżecie.
05
MODUŁ VI: Rozmowy o pieniądzach
Jak je prowadzić.
06
07
MODUŁ VII: NonViolent Communication
Bonusowy materiał.
MODUŁ VIII: Objekcje klientów
Dowiedz się, jak rozpoznwać i radzić sobie z objekcjami klientów.
08
09
MODUŁ IX: Sprzedaż i referencje
Jak pozyskać referencje od klientów i nawet już na spotkaniu móc umówić kolejne spotkanie sprzedażowe.
MODUŁ X: Mindset sprzedażowy
Pracuj nad mindsetem, który jest podstawą w prowadzeniu jakichkolwiek rozmów biznesowych.
10
11
MODUŁ XI: Sofizmaty
Poznaj sofizmaty i naucz się je rozpoznawać u nieetycznych rozmówców.
GWARANCJA
JAKOŚCI
Nasza firma regularnie wyróżniana jest przez Partnerów biznesowych nagrodami potwierdzającymi jakość i wysoki poziom świadczonych usług, m.in. w tym roku otrzymaliśmy nagrodę „Local Star” potwierdzającą, że 97% spośród około 12.000 klientów korzystających z naszych szkoleń on-line jest zadowolonych ze świadczonych usług i zarekomendowałoby naszą ofertę innym.

OSZCZĘDNOŚĆ
CZASU
Kurs ten to oszczedność czasu i pieniędzy. Dzięki przedstawionym konkretom i ćwiczeniom oszczędzasz czas. Nie musisz jeździć na szkolenia, to one przyjeżdżają do Ciebie. Natomiast dzięki dedykowanej platformie e-learningwej możesz korzystać kiedy tylko chcesz. Dostęp jest nielimitowany czasowo. 24h/7 dni w tygodniu.
ZAMÓW TERAZ
ROZMOWY HANDLOWE I BIZNESOWE
ZŁ470
- -> Pełen dostęp 24h/7 dni w tygodniu
- -> Limitowane oferty dla użytkowników
- -> Preferencyjne warunki Konsultacji Premium
Kurs wyposaża w szereg narzędzi przygotowujących do prowadzenia rozmów handlowych, sprzedażowych i biznesowych. To element, którego nie może zabraknąć.
BĄDŹMY W KONTAKCIE
Jeżeli chcesz zamówić szkolenie, sprawdzić dostępność konsultacji premium lub uzyskać dodatkowe informacje - napisz do nas :) a jeden z naszych Konsultantów szybko udzieli wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania.
Formularz kontaktowy
VIDEO-INSTRUKCJA:
Jak złożyć zamówienie
Spędziliśmy trochę czasu, jak na kawie :) Jeżeli chcesz się jeszcze spotkać - zostaw namiar zapisując się na newsletter: